środa, lipca 28, 2010



Dzisiaj miłosny akcent z dąbkowskiej plażo-porty.. Jest klasyczne oświetlenie zachodzącym słońcem, przytulenie, słodycz :):)
A tak na serio, to dowiedziałem się od "ciekawego" człowieka, który będąc w zabawowym nastroju przechadzał się w tych okolicach, że te kuterki to nie stoją sobie ot tak na plaży by cieszyć oko turystów, ale przynoszą nieeeezły dochód swoim właścicielom.. Niestety jednym z dziwactw UE jest to, że płaci za "nierobienie".. Rolnikom płaci za to by nie uprawiali, rybakom za to by nie łowili.. Niestety.. Mi nikt za powstrzymanie się od klawiaturo-godzin nie zapłaci..

---
Tech.
f/11 13sec ISO200 17mm Tamron 17-50/2.8

8 komentarzy:

Małgoś pisze...

13 sekund... Fiu fiu, faktycznie biegałeś ze statywem... Szacun. Bo mój pojechał, po czym raz został wyjęty, na dodatek w niesprzyjających okolicznościach przyrody... Koniec kropka.
Ech..., nawet miłość na plaży ci się trafiła... :D

Anonimowy pisze...

Zdjęcie piękne, pełne grozy, jakiegoś skupienia i napięcia w oczekiwaniu na nadejście burzy... a one tulą się do siebie, bo tak bezpieczniej...
Tomuś, muszę Ci powiedzieć, że czasem Twoje komentarze zadziwiają mnie, ale filtruję je sobie przez pryzmat Twojego wrodzonego cynizmu do otaczającego świata i wydarzeń... czasem aż nie mogę uwierzyć, że tak myślisz... Ty, właśnie Ty!!!
X.

miqul pisze...

Kolejna fotka powoduje mój opad szczęki. Klimat, perfekcja wykonania, kadr... no no, respect! :) To ja to też poprosze na maila w większym formacie. Będę miał kolekcję tapet Windy Twojego autorstwa :)

Pchełka pisze...

świetne zdjęcie, oddaje nastrój i przyciąga wzrok ..perfekcja w kadrze...

Terrmit75 pisze...

Bardzo mi się podoba.

Sylwia Grabinska pisze...

Klimatyczne. Podoba mi sie bardzo!

Sylwia Grabinska pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Bogusław Świerzowski pisze...

Jest moc,jest klimat,świetna fota :)