wtorek, lipca 27, 2010



Witam w nowym roku szkolnym, pisze szkolnym, bo taki następuje po wakacjach.. Stało się, były, minęły, niedosyt fotograficzny pozostał... Chyba jednak wolę foto-morzenie poza sezonem.. W sezonie całościową atrakcję stanowi wypoczynek.. Nawet technicznie gorzej jest robić zdjęcia,bo ludzie wszędzie łażą, wchodzą bezczelnie w kadr, wyciągają komórki i robią "zdjęcia".. Matko ja mam statyw, wiele sekund naświetlania a oni komórki.. pstryk i gotowe.. może też trzeba się na komórkę przerzucić...
Ale niedosyt pozostaje...
----
Tech.
f/11 ISO200 10sec 17mm Tamron 17-50/2.8

9 komentarzy:

miqul pisze...

Oooołaaaa - klimat jest zacny na tej fotce!

Terrmit75 pisze...

Oczekiwany klimat i jakość.
Nieoczekiwana całość miast szczegółu.
Współistniejąca satysfakcja z oglądania.

Pchełka pisze...

Podoba mi się..Jak Tobie sprawdza się Tamron 17-50? Pozdrawiam

fotocyk pisze...

Tamrona mam juz pare lat.. nie moge na niego narzekac, kolory , ostrosc itd wzorowe.. CO prawda z D90 pracuje gorzej niz z D50... tam ostrosc lapal na wszystkich polach, z d90 tylko na srodkowym.. ale to chyba jakis mocniejszy problem bo sigma tez tak dziala.. zainteresuje sie tym w okresie "niefotograficznym"

Małgoś pisze...

Jestem za tym, by wszystkich bez statywu, za to z komórkami - wykasować. :D No bo co qrcze blade, no! :D
Tomek, narzekałeś, że warunki kiepskie, za dużo słońca, za mało chmur i takie tam, a proszę jaką fajną fotę ustrzeliłeś. :) Nie ma wątpliwości, nad morzem byłeś! :)

chicadii pisze...

Hu hu hu, świat jest mały... :)

http://sklep.immage.pl/Nadbaltycki_kuter_Obrazy__Marynistyka_Morze-385.html

Przepraszam za minimalną reklamę (tylko dlatego że to ten przypadek)

A na wszędobylskich ludzi mój sposób to ND400. Nie ma bata, nie ustoją. Oczywiście nie byłem w Międzyzdrojach, bo tam same gwiazdy i nawet czterysetka nie dałaby rady :))
Fajne zdjęcie.

fotocyk pisze...

Haha Piotrze, kiedy tam byles :)
Nie chcesz kupic paru "dzieł"?

chicadii pisze...

Dwa lata temu, fajne i udane wakacje :)
Co do zakupu to pozwól że to przemyślę i za parę lat dam wykrętną odpowiedź :P

Anonimowy pisze...

Chorągiewki na wietrze najlepsze!!
X.