wtorek, września 10, 2013

Czytelnicy :) bloga pewno zauważyli, że ostatnio mało piszę.. mało piszę bo wiele się dzieje.. Pierwsze, mały poszedł do szkoły, dobrze, że podstawówkę zaczyna się od początku, dzięki temu mam czas na powtórkę rachunku różniczkowego :) Oczywiście, całe życie wypełnia mi praca, praca w pracy, praca po pracy.. Dla zainteresowanych, pojawiła się kolejna inkarnacja mojego Fotera , do tego prace ziemne w okolicach domu.. No i dlatego nie robię zdjęć.. W planach była Bratysława jeszcze, ale jak się to mówi "po ptokach", w tym roku już nie damy rady, za krótkie dni.. Nie żebym żałował.. był Gdańsk, był Malbork, był Stralsund, czego więcej mi trzeba? Czasu....
----
Tech.
f/2.8 1/640sec ISO200 170mm Sigma 70-200/2.8

2 komentarze:

Unknown pisze...

Bardzo oryginalne zdjęcie, zresztą nie tylko to jedno. Znalazłem kilka fajnych ujęć w całej blogowej galerii :)
Życzę dalszego dobrego rozwoju i pozdrawiam :)

www.knapwkblog.pl

Omi pisze...

Piękne grzybki. Jeszcze trochę i sezon zbierania grzybó