czwartek, sierpnia 14, 2014


Z okazji jutrzejszego święta Wojska Polskiego mały chorągiewkowy tribute... Bo jak wojsko to chorągwie, jak chorągwie to i chorągiewki, jak chorągiewki to rybacy.. jak rybacy to morze... jak morze to długi weekend w Krynicy Morskiej..
Wyjazd spontaniczno-planowany, dlaczego Krynica.. a no dlatego, że Władysławowo nam się znudziło ( stać mnie na to by tak mówić, choć dałbym sobie krwi utoczyć by znależć się nad morzem... ) a wbrew pozorom to najbliższym nadmorzingiem jest właśnie Krynica ( i okolica) a nie Władysławowo...600km, 7h przelotu.. przyszcz.
A tak wracając do WP d.LWP to przypomniało mi się, że w swoim długim życiu dostałem podbitą wszystkimi czerwonymi pieczątkami świata poleconą przesyłkę, która to mówiła, że obywatel T... K.... ma się zgłosić dnia ..... 1996roku celem wcielenia do armii.. Zawdzięczam to pewnej pani w dziekanacie,która to nie mogła pojąć, że rezygnuję ze TAKICH studiów i z tego niedowierzania postanowiła "no to ci gnoju pokaże".. i zobaczyłem... wezwanie na WKU : )
Jak to w bajkach bywa, wszystko dobrze się skończyło, choć było trochę stresu i załatwiania... po latach, taktycznie wyczekiwałem z obroną pracy, do komunikatu, że minister zawiesza pobór absolwentów , a potem było jak w "Misiu" uroczystość, karły, czerwone poduszki i nadanie stopnia rezerwowego rezerwy czy coś takiego, albo coś mi się pomieszało... Tak czy siak, swoje z armią przeżyłem.. ;))
----
Tech.
f/2.8 ISO200 1/4000sec 70mm Sigma 70-200/2.8
f/4.5 ISO200 1/800sec 112mm Sigma 70-200/2.8
f/4.5 ISO200 1/4000sec 70mm Sigma 70-200/2.8
f/4.5 ISO200 1/2500sec 200mm Sigma 70-200/2.8

3 komentarze:

Dorota pisze...

Pięknie! Morze, wiatr. kutry.... lubie oj lubie!

Marcynka pisze...

Zdjęcia na Blogu sa super :) Posiadasz jakąś galerię?

Anonimowy pisze...

Bardzo zależy mi na czyjejś opinii. Dopiero zaczynam przygodę z pisaniem więc jeśli masz trochę czasu to zapraszam :http://ihavelostmyself0.blogspot.com/

Pozdrawiam