niedziela, kwietnia 26, 2009















Wszystko co dobre, szybko się kończy.. Skończył się i nasz spędzony w bardzo miłym towarzystwie weekend w Białym Dunajcu.. Zauważyłem ciekawą rzecz, górale walczą z Unią Europejską jak mogą.. wiadomo istnieje norma ISO/ANSI na oscypek,ale część z producentów nie spełnia wymogów a sprzedawać ceprom syr trza.. Stosują na przykład pryfrazy "ser górski" albo ci sprytniejsi wykorzystują plansze, które kiedyś reklamowały ich produkty, odklejając "O"... wiadomo, po odklejeniu literki zostaje po niej obwódka z brudu, tak, że oprócz SCYPEK widać tam to O... Grilowany jest bardzo bardzo dobry.. no.. nie przywiozłem sobie ani sztuki.. nic.. osiołek ze mnie...
----
Tech.
"na glowe"
f/3.5 1/320sec ISO400 200mm Sigma 70-200/2.8
"na nogi"
f/3.5 1/800sec ISO400 200mm Sigma 70-200/2.8

2 komentarze:

Maciek pisze...

Bardzo fajna składanka !"Papucie" wszyszły znakomicie.
Grrrrrrrrrrrr tylko ten mały format.

Małgoś pisze...

I mnie kapciuchy bardzo, bardzo. :)
Zastanawia mnie jaki odsetek turystów zwraca uwagę na takie szczegóły? I do tego pochyli się by ująć w kadrze? :) Pozdrawiam.:)

Ps. Maćku, klikaj w fotki, będziesz miał powiększenia.