poniedziałek, grudnia 31, 2012

No to doszliśmy.. Koniec roku... Koniec roku w przeciwieństwie do końca świata zawsze nadchodzi.. Koniec roku to czas podsumowań... 53 wpisy na blogu.. Wypada jeden tygodniowo, co jest dla mnie zaskakujące, bo wydaje mi się ,że zaniedbuje bloga, a zaniedbuje bo nie mam co wstawiać. Niby w szufladzie masę zdjęć, ale pokazać nie ma czego.. Nie ma, bo za mało ich robię, stoję fotograficznie w miejscu. W tym roku nie udało się zreleasować Fotera.. spędziłem nad nim masę czasu, błądząc po manowcach implementacji, a wersja, która powstałą nie zadowalała mnie na tyle, by wypuścić ją w świat, zresztą od pewnego czasu mam nową wizję wyglądu aplikacji. Intensywne prace trwają. By nie było tak, że tylko narzekam, udało się pojechać do Pragi, z czego niezmiernie się cieszę, myślę, że czas podkręcić"śrubę" i wymyślić sobie coś bardziej spektakularnego :)
Na zdjęciu NIE-4 na plaży w Niechorzu, kuter ten pewno nie raz się jeszcze pojawi...
---
Tech.
f/8 1/60sec ISO100 17mm Tamron 17-50/2.8

Brak komentarzy: