czwartek, kwietnia 30, 2015


Bardzo lubię takie architektoniczne smaczki, sztukaterie, głowy, kwiaty, emblematy, symetrie... I tak było tym razem.. Arcy-ciekawy można by powiedziec soc-modernistyczny budynek nowego skrzydła teatru, dobudowany na przełomie lat 70-80 zawładnął nami na dłuższą chwilę.. Tyle kadrów, tyle możliwości.. kupa czasu.. Odchodząc dalej przystaneliśmy jeszcze na placu i wtedy pstryknąłem sobie detal z "właściwego" budynku Nardoni Divadla.. Dopiero w domu, gdy zrzuciłem zdjęcia zauważyłem, że ta głowa, wygląda jak... głowa kobiety w chustce na glowie, zawiązanej na górze, coś jak sprzątaczki z filmów z okresu socjalizmu... No i teraz mnie dręczy.. czy mi się tylko wydaje, co przedstawiały sztukaterie na pozostałych łukach arkad. Nie dowiem się teraz, pozostawię to sobie "na za trzy lata" , gdy znowu odwiedzę Pragę....

Postacią tą składam hołd klasie pracującej, składam hołd sobie, w przededniu Święta Pracy..Ehh.. kiedyś był pochody.. teraz pielgrzymki... komu to przeszkadzało... no komu...
---
Tech.
f/7.1 1/400sec ISO800 200mm Sigma 70-200/2.8

Brak komentarzy: