poniedziałek, lipca 20, 2009


Trzy wieże na deptaku w Ustce.. Ze wszystkich deptaków nadmorskich jakie widziałem ten podoba mi się szczególnie, można być jednocześnie nad morzem i na deptaku :)
Fajnie było wrócić do Ustki, byliśmy tam z szanowną małżonką 5 lat temu i co ciekawe, niewiele się nie zmieniło, no może pojawiły się piękne apartamenty nad kanałem portowym.. Zastanawia mnie, kto kupuje takie rzeczy, lokalni mieszkańcy? Chyba za drogo, bogaci z wielkich miast? No może, ale po co? Lokata kapitału? Ile razy można być w roku w Ustce...No ale ja się nie znam...
---
Tech.
f/3.2 1/800sec ISO400 200mm Sigma 70-200/2.8

3 komentarze:

miqul pisze...

Tu Sigma miodnie daje rade :)

Anonimowy pisze...

To jest glowne wspomnienie foto z wakacji?
Terrmit

fotocyk pisze...

Jak wiesz nie jestem z tych, ktorzy jadac do zoo przywoza fotke misia.. to po pierwsze, a po drugie kto powiedzial,ze to glowne wspomnienie?