piątek, października 01, 2010

No to sie doczekałem.. Jestem już częściowo pordzewiały jak ten kadłub.. Kiedyś człowiek czekał na urodziny, każdy następny rok oznaczał nowe możliwości, dzisiaj wręcz odwrotnie, są rzeczy których już nie zrobię.. Ale nie narzekam, cieszę się, że żyłem w swoich czasach, gdybym dzisiaj przeżywał swoją młodość, to miałbym pewno jakąś dys-mózgie ( bo dziś bycie głupkiem jest trendy), moim celem życiowym byłoby zatańczyć w youca-ndan-ce a ulubionym sportem byłoby zioło i dopalacze... Nie ma zatem co narzekać...
----
f/2.8 1/1600sec ISO200 170mm Sigma 70-200/2.8

8 komentarzy:

Pchełka pisze...

Wszystkiego najlepszego!

Unknown pisze...

Spełnienia marzeń tych jeszcze niespełnionych:)

A tak na marginesie to gdybym nie wiedziała ile lat kończysz Tomaszu to po przeczytaniu tego co napisałeś pomyślałabym że kończysz przynajmniej
90 lat:)
Jeszcze wszystko przed Tobą!
Tyle rzeczy do zrobienia,zobaczenia ,przeżycia:)
Chyba dopadła Cię jesienna nostalgia a tyle słońca w całym mieście...(no może dzisiaj z tym słońcem trochę przesadziłam)
Pozdrawiam serdecznie
Joanna

Joanna Durczok pisze...

Sto lat!!!!! I zgadzam się z Joanną;) postarzasz się samym takim myśleniem... moim zdaniem w każdym wieku można robić to na co ma się ochotę tylko trzeba tego naprawdę bardzo chcieć:))))

Pozdrawiam,
Joasia

chicadii pisze...

No, do 100 lat jeszcze ci zostało duuuuuuuuuuuużo, jaki procent za Tobą? A ja Ci życzę nawet więcej :) A ile lat pracy przed Tobą do emerytury? Zdecydowanie za wcześnie żeby się czuć staro, zresztą życie podobno zaczyna się po pięćdziesiątce!

Małgoś pisze...

Na litość boską, Tomek! Jak ja mam ci życzyć sto lat, jak ty ledwo po trzydziestce narzekasz, że życie za Tobą...? :D Ja cię proszę - więcej optymizmu! I tego ci w ten dzień życzę. :)
Podpisano: starucha (ale młoda duchem). :D

Ps. Plenerów udanych życzę, w których żadne siły nadprzyrodzone nie psują planów i zamierzeń. Poza tym, żeby na tych plenerach tylko ciekawe obiekty same się na drodze ustawiały; żeby sigma nie mydliła, nikoś sprawował się jak ta lala, a cała reszta szkła nie leżała bezużyteczna. :)

Unknown pisze...

hmmm, a ulubionym hobby pewnie trollowanie na forach i zaczepianie babć a nie fotografia... całe szczęście że urodziłeś się wcześniej XD

Maciek pisze...

Wszytskiego najlepszego. Jas chyba jestem cos koło Twojego wieku bo opinię o współczesnej młodzieży mam podobną.

Rafał Kalinowski pisze...

Sto lat, twoje zdjęcie mówią zupełnie inaczej są odwrotnie proporcjonalen do wieku. Najbardziej w robieniu zdjęć podoba mi się to, że uwieczniasz chwilę, zatrzymujesz w kadrze. I ta chwila trwa przez wieki - czy to nie wspaniałe?
Pozdrawiam Rafał.K