wtorek, listopada 21, 2006

Matka Boska Jesienna.. Stoi sobie w lesie, wokolo liscie.. az dziw, ze stoi jeszcze.. Opisany wczoraj "domb maryjny" to zelazny punkt urodzin u babci, dziadka.. jakies 20 lat temu.. Urodzinki nie mogly sie odbyc, bez spaceru w tamte okolice.. Teraz, las wyglda zupelnie inaczej.. zniknely gdzies krzewy, gestwina.. osiedle domkow wdziera sie powoli do lasu.. Co dziwne, ale co tam jestem to inny obraz wisi na drzewie.. a moze tak rzadko tam jestem ze wydaje mi sie inna za kazdym razem?


----
Tech.
f/8 1/200sec ISO200 eqv 27mm Posted by Picasa

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Nawet nie wiedziałam, że taka figura Matki Boskiej stoi w naszych lasach. Musisz mi dać namiary. Super wyszedł dywan z rudych liści.

Anonimowy pisze...

Fakt jest faktem, ze wygląda ta figura nieamowicie, tak stoi samotna... żadnego cokołu, nic...

fotocyk pisze...

Hahaha widac te zdjecie jest dobre :) byc moze nie zauwazyliscie ze ta figurka ma jakies 30-40 cm wysokosci :) Stoi sobie na ziemi kolo "dembu maryjnego" , pewno lezala na ziemi i ktos sie nad nia zlitowal.. i postawil :)

Anonimowy pisze...

Robiłeś to zdjęcie na leżąco?

fotocyk pisze...

"sztuka" wymaga poswiecen.. nie, chyba tylko kleczalem

Anonimowy pisze...

Ty tu Apisiv nie sciemniaj o poswieceniach, pewno Dziobek cyknal fotopstryka ;)))

Klimat niezly!! Jakby figurka byla naturalnych rozmiarow to w czasie wieczornej przejazdzki na rowerze mozna by sie zdziwic ;)