czwartek, czerwca 07, 2012

Dzisiaj Praga w miniaturze, zza sklepowej szyby. Obserwując mojego bloga zapewne wiecie, że lubię takie klimaty, także i tym razem nie mogło być inaczej. Te zegary mnie urzekły, zresztą to jedno z moich ulubionych zdjęć z Pragi.
 Królowe, możliwe, że jakieś święte, mogłem zrobić w środku sklepu jako podziękowanie za zakup :) Sprzedająca pani, piękna Serbka, spojrzała na mnie i zanim się odezwałem zapytała czy jestem z Polski. Zapytałem skąd wie, a ona, że miała chłopaka z Polski, był wysoki i teraz jak widzi wysokiego faceta to zaraz myśli, że jest z Polski :) No po takim wstępie byłem kupiony :) ale postanowiłem nie sprzedać tanio skóry. Zatem ja kupię jakiś prezencik dla synka ale będę mógł zrobić parę zdjęć. Mo i mamy królowe, szkoda, że tak krótko tam byłem..
---
Tech.
f/4 1/500sec ISO450 170mm Sigma 70-200/2.8
f/4 1/500sec ISO560 170mm Sigma 70-200/2.8
f/2.8 1/500sec ISO800 200mm Sigma 70-200/2.8

1 komentarz:

Małgoś pisze...

Wow... Tomasz! Królowe jak królowe (chyba nie lubię królowych, bo nie widzę w nich szału :D), ale zegary i domki - -wypas! No, a już fota zegarowa miodzio. Jakby ci złotem posypało. :) Cudna tonacja. No i bokeh taki, jaki chyba tylko ta sigma potrafi. :)