niedziela, czerwca 24, 2012


Praskie arkady. Jedne z zapewne tysięcy takich miejsc w pięknej Pradze. Mam nadzieję, że nie zanudziłem Was, drodzy czytelnicy mojego bloga tą Pragą, ale musicie być cierpliwi.. Jeszcze trochę rzeczy do pokazania jest.. a potem obiecuję, że pojawi się trochę Słowacji, Zakopanego, Goczałkowic, Gliwic i tego co jeszcze się "napstryka".. Do wakacji jeszcze trochę czasu. A właśnie wakacje, jak wszystko się uda będzie to wczesna jesień nad Bałtykiem..

Przedstawione arkady to z lewej strony Právnická fakulta Univerzita Karlova z prawej Staroměstská radnice
----
Tech.
f/6.2 1/500sec ISO800 145mm Sigma 70-200/2.8
f/3.2 1/500sec ISO360 70mm Sigma 70-200/2.8
f/6.3 1/500sec ISO640 82mm Sigma 70-200/2.8

3 komentarze:

js pisze...

Zawsze mnie urzekały arkady i ich praktyczność, nawet jak pada deszcz, to można się bez problemu przechadzać po mieście - w NJ ze czterech stron świata zaszczycają swą obecnością ;)

fotocyk pisze...

Oj muszę ten twój NJ w końcu odwiedzić..

js pisze...

Nie że mnie, tylko NJ! Jestem oficjalnie oburzona!